19 February 2010

Rumah . Kecil . Tingkap . Seribu

Dibebel oleh aneszailani pada 2:55 PM
www.tips-fb.com
Entri khas untuk sahabat saye yang suka merapu bercerita dan rajen juga layan saye membebel bercerita...terharu tak weh??
Wahh..tiba² je anes jadi sopan dalam entri ni kann..kenapakah?? haha..
Ohh..mungkin kerana ini merupakan sebuah entri berbentuk penghargaan..maka haruslah santun sedikit..ke tak perlu?? =p

 
Yang ditayangkan diatas merupakan hadiah kurniaan encek beliau pada besday saye yang lalu..
Sangat comel!! Kepada encek beliau, terimakasih.terimakasih.terimakasih..
Dah sebulan baru nak buat sesi penghargaan kann..hohoho~
Lepas dah kasik, besungguh la pulak beliau suruh saye nyalakan (oh..rumah itu sebenarnye merupakan set aromaterapi mungkin..entah..saye hentam..sebab dalam dia ada lilin yang bulat kecik tu)..
Tapi mane la pulak saye nak cari lighter kan..apo la encek beliau ni..so kepada encek beliau:
Dah tau nak kasik aku menatang ni, kasik la pakej siap² dengan lighter..Aku bukan smoking macam ko..Pastu kasik skali sepaket dua lilin² wangi yang buleh klua bau lavender ke vanilla ke ape ke kan..Takkan la aku nak nyalakan skali je seumo idop..Bagi melengkapkan pakej tu ada baiknye kasik skali lagu² instrumental yang buleh menenangkan jiwa ke..Haaa..Baru la orang kate perfect..huhu..ni la kot yang orang dok kata dah kasik betis nak peha..
Ohhh..saye tau kenapa baru skarang saye nak buat penghargaann..
Sebab..baru aritu saye nyalakan lilin itu..dan..ia memang sangat cantek!!

 
Cantek kan?? tak percaya?? korang beli la sendiri..pastu nyalakan tengok..hehe
Dia punya feel, fuuhhh..memang damai...
Lepas ni nak beli lilin yang buleh klua bau wangi²..Pastu dok bergelap dalam bilik sorang²..best wo0o..


Kepada rakan² yang lainnye, penghargaan untuk korang dah pon dibuat kat sini dan sini juga di sini..
So selesai sudeh sumenye..again, thenkiu..thenkiu..thenkiu..
Taun depan korang nak kasik lagi kan..nanti aku prepare wishlist siap² yek..hahaha~
Friendship that flows from the heart cannot be frozen by adversity, as the water that flows from the spring cannot congeal in winter
notakecik:
Alamak..sebenarnye, encek beliau ni memang ada kasik 1 cd lagu² spa..malangnya aku dah lupa kat mana aku simpan cd tu..huu~~camne ekk..jenuh dah cari tak jumpa² ni..hadooii laaa..encek azri, ampun yek..bukan aku tak menghargai..tapi aku memang nyanyuk..erk..T_T
Takpe..akan ku usahakan jugak cari sampai jumpa..hehe

4 Yang Memberontak on "Rumah . Kecil . Tingkap . Seribu"

joegrimjow on February 20, 2010 at 5:13 PM said...

teringat cite ape xingat tajuk yg hostel die banak gile tingkap
erkk
xsesuai untuk ditonton sebab hostel pompuan campo laki
;)

aneszailani on February 20, 2010 at 6:13 PM said...

huh..bunyi agak menarik..haha..
tak sesuai ditonton untuk underage je..mcm kami ni xpe kan.. =p

Jard The Great on February 20, 2010 at 6:29 PM said...

ah.. cantek la.. ehehe.. mana nk beli? ku nak gak

aneszailani on February 20, 2010 at 8:46 PM said...

@jard : huuu~ tak tau lah pula kat mana harus beli menatang ni..mungkin buleh refer pada encek beliau yg tersebut di atas.. =D

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal