12 February 2010

Gadis Moden.. (◠‿◠)

Dibebel oleh aneszailani pada 5:09 PM
www.tips-fb.com
Aku la tu..cehh..prasan!! moden la sgt kau ni anes..haha..
Hari pertama di rumah setelah hampir 2 bulan merantau..dem!! baru 2 bulan kat JB kau dah prasan urban
Bangun pagi²..10.30am masih pagi kan??.. matahari dah tinggi..adek² pi skolah pon aku x sedar..heheh..
Bukan salah aku..walaupon aku bangun dah siang, bilik aku masih gelap..aku ingat baru jam 5 pagi ketika bangun tadi..sila percaya..aku tak tipu..
Maa yang pasang langsir gelap kat bilik aku..kunun² xmau orang jahat nakal ngintai anak dara dia salin baju..last² anak dara dia susah bangun pagi..hehe..

Dah bangun, masih ngantok..dem!! apa nak jadi la dengan kau ni anes..
Lagipon set breakfast ofkos la dah abes..huhu..so sambung la mimpi² yang tak berapa indah tu..
Pasal dah terbiasa bangon siang kat kolej..sampai terbawak² ke rumah..kan dah kantoi kat kolej slalu bangon lambat..haha..padan muka~
Geng mesyuarat kedai kopi..ini sume salah korang tau..masih xmau salahkan diri sendiri..haha..
Tak kire..tetap nak salahkan korang..korang yang train aku jadik klawar..

Masuk 12pm : tiba² terbau ikan goreng..
Abah masak!! hahahahahaha~~ Tahniah anes!! kau memang loser anak yang baik..huu~~
Lepas ni boleh klua rumah pakai topeng..
Lepas ni toksah dok berangan nak kawen..
Kau tak layak..haha

notakecik : 
ehem3..aku membasuh..walaupon sebenanye mesin fully otometik yang tolong cuci.. menjemur, mengangkat serta melipat kain..consider aku masih melaksanakan sebahagian tanggungjawab anak dara ala² sunti la kan??

0 Yang Memberontak on "Gadis Moden.. (◠‿◠)"

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal