04 April 2010

Contest Specticular Specky

Dibebel oleh aneszailani pada 11:52 PM
www.tips-fb.com
OK kemiangan melanda..haha.. MySpace
Tak penah² join mana² kontes, tiba tiba kali ni gedik rajen pulak si anes ni nak menyibok join..
Ni suma demi Cik Paro..Dah beliau jemput, aku cuma takmo menghampakan permintaan rakan² je..Cehh!! Bajet artis la pulak kann.. =p
Ehh..Betol la..Aku tak tipu..Tak percaya?? Tengok ni..
OK..OK..OK..Jangan merepek yang bukan² lagik..Tengok nama kontes pon dah buleh agak apa requirement dia kan..
Maka jenuh la aku selongkar peti harta karun khazanah lalu terjumpa gambo ini: 
Errr..Ehem³..Cik Paro, amacam?? Ni buleh consider seketul kacamata tak??  MySpace
Ohh..Sila abaikan model tak bergaji di belakang nun..haha
Ini sepatutnya kami sedang menyediakan bahan untuk Bengkel Pemesinan Logam..
Potong bahan guna..guna..err..guna..Apa ntah..Lupa pulak..Erk..Camna nak jadi cekgu neh?? huhu~ 
Tangan sebelah tu goyang² sedang ejas cutting blade..
Ehh?? Sedang memotong pun masih buleh posing²??
Ish..ish..ish..Not good..Sila jangan tiru aksi ini di rumah yek..Veri danjeres.. 


OK..Cukup..Anes ni takleh dikasik peluang membebel..Kang tak reti² nak berenti..
Maka kepada sapa² yang berminat nak sama² memeriahkan kontes Cik Paro ni boleh tekan gambo di bawah..Toksah malu²..

Tarikh tutup adalah pada:
3 MAY 2010..
Sekian~
Kepada Cik Paro, sudi² la tatap gambo saye ni sebelom tido puas² yek..hehe.. MySpace

notakecik:
Err..Kawan aku kata aku dah macam orang buta dengan kostum di atas..Adoiii..Blasah je laaa~  MySpace

6 Yang Memberontak on "Contest Specticular Specky"

miloicekaw1119 on April 5, 2010 at 2:56 PM said...

alalalalla..
comelnye cikgu kite pkai spek camtu..
gud luck ye..
kptsn terletak di tgn juri..

aneszailani on April 5, 2010 at 6:22 PM said...

@miloicekaw1119 : ye..thanx..hehe

ada.m0khtar on April 6, 2010 at 12:47 AM said...

wow, ganasnye spek =)

aneszailani on April 6, 2010 at 2:00 AM said...

@ada.m0khtar : erk..ganas ke?? aaa..cekgu mekanikal..harus la ganas sket..kan kan kan.. =p

Syuzana on May 3, 2010 at 9:26 AM said...

hai...saje melawat peserta contest cik paro...good luck!!

aneszailani on May 4, 2010 at 12:22 AM said...

@syuzana : trima kaseh.. =)

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal