08 April 2010

Aku Kata Dia Ensem

Dibebel oleh aneszailani pada 1:17 AM
www.tips-fb.com
Komen aku : SETUJU SETUJU SETUJU.. = END =
Wahhh..Anes kemain sebok² nak komen orang punya entri..hehe
Tak pedulik..tetap nak komen..Ampun yek cik idAti..Entri anda sangat best.. =D


OK..Aku paling setuju part..
"Lelaki Hensem Bila Dia Selalu Senyum"
Ehem²..Senyum ikhlas yek..Bukan senyum kambeng miang..Sekian..
Ohh..Aku memang mudah jatuh hati pada lelaki yang murah dengan senyuman..So sweet..
Biarla dia tak ensem..Tapi kalo dia rajen senyum, serta merta dia akan kelihatan ensem..
Sekali lagi diingatkan..Senyum yang ikhlas yek..


Maka atas alasan itulah aku angau kat mamat ni:
Fuuhh..Cair weh tengok senyuman dia..
MySpace
Errr..Yang ni pon aku suka..Malangnya dah ada yang punya..Maka aku tanam je la impian nak....
Leb² kat gambo dia kecik sket dari Fahrin..Aku takmo sok lusa aku kena kejar ngan penyapu lak..Tak pasal² je kann.. 


Tapi jangan riso..Sebab aku dah jatuh chenta kat sorang jejaka..OK Anes sangat miang..
Sapekah beliau?? Uiihhh..Mana buleh kasitau..Kantoi la nanti..heheh.. =p


Sebab utama jatuh centa : 
DIA SUKA SENYUM..IKHLAS
MySpace

Dan aku terasa nak kasi dia ini:
Buleh tak???
OK..Skali lagi..Anes sangat miang..muahahahhaha~ MySpace

OK..OK..OK..Serius..Moral of the stori..
Nasehat aku pada lelaki di luar sana..Sila² murahkan senyuman anda..Tak rugi..
Diingatkan lagi..Senyum yang jujur dan ikhlas yek..Senyum miang² konpem kena terajang lempang..Waktu tu jangan salahkan aku pulak..Bukan aku tak ingatkan..




7 Yang Memberontak on "Aku Kata Dia Ensem"

TMUkmkd on April 8, 2010 at 1:24 AM said...

heh macam penyambung entri blogger laen neh :D

serius aku jarang senyum :)
hanya senyum dgn orang yg aku kenal

aneszailani on April 8, 2010 at 1:45 AM said...

@TMUkmkd : hehe..buleh la dikatakan begitu..takpe kan.. =D

Banyak2 la senyum..Tak rugi pon..Senyum tu kan sedekah.. =)

Seri on April 8, 2010 at 6:50 AM said...

saya sokong cik anes

senyum itu sedekah. tak kira lelaki atau perempuan kalau senyum mesti lagi manis. hati pun boleh terpikat

tapi awas jangan salah gunakan senyuman itu...

lotikus disarimankan on April 8, 2010 at 9:58 AM said...

ai angau dekat shahezy sam dan gambit saifulah...awww...mmg angau abez...hehehehe.thanks for komen at my blog.do come again ya
xoxoxo

aneszailani on April 8, 2010 at 10:29 AM said...

@Seri : betol betol betol..senyum itu penyeri idup..erk..hentam je anes ni kan..huhu

@lotikus disarimankan : orait..thanx singgah..shahezy sam pon buleh thn..
tp xpa..hati i hanya pada fahrin..hoho~

kodok hijau the ghost writer on April 8, 2010 at 3:16 PM said...

AH TENSENNNNNNNNNNNNNNNNN...tak ada pic lelaki lain ker?

aneszailani on April 8, 2010 at 9:28 PM said...

@kodok : hahahahahahahaha~
jejaka idaman malaya..
harus la gambo merata rata kan..
sila jgn dengki yek..bakal kekasih aku ni.. =D

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal