14 March 2010

Siapa Tahu Erti Cinta ? Aku Tidak..

Dibebel oleh aneszailani pada 8:55 PM
www.tips-fb.com
Emosi sedang terganggu..Tak boleh nak fokus pada kerja yang bertimbun..Maka mula la aku cari kerja yang merepek..Duk browse kuiz² yang melambak kat fesbuk tu, terjumpa pulak satu kuiz ni..Datang la pulak miang rajen aku tiba tiba..haha~

Tajuk Kuiz : Cinta Atau Sekadar Suka?

Hasilnya??

Kamu Cinta Terhadap Dia

Jammed!! Terkesima aku kejap..haha..disambung lagi dengan penjelasan yang panjang berjela² di bawah..Betul ke tak, aku tak tahu..Jangan tanya aku..Sila refer Dr. Love..

Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang...
Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga...

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku...
Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu...

Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu...
Saat kau MENCINTAI seseorang dan berada di sisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya...

CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis di bahumu sambil berkata, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama...
CINTA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata, "Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku"...

Pada saat orang yang kau CINTAi menyakitimu, kau akan berkata, "Tak apa dia hanya tak tahu apa yang dia lakukan"...
Pada saat kau CINTA padanya, kau akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus...

CINTA adalah kau akan menemaninya tak kira bagaimanapun keadaanmu ketika itu...
CINTA adalah hal yang memberi dengan rela...
CINTA di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi... 

Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yang ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tahu sahaja...


OK..Aku takmau publish hasil kuiz ni kat fesbuk..Tak pasal² jadik kontroversi lak kang..Aku tak suka..Nanti aku yang makin celaru..Dalam keadaan sekarang mungkin tak sesuai.. T_T

notakecik:
Aku betul betul lupa apa erti cinta..Sumpah wehh..Aku tak tipu..Kat mana bahagianya cinta? Kat mana seronoknya berkasih?? Aku dah tak nampak suma tu..Boleh sesiapa tolong jelaskan???

5 Yang Memberontak on "Siapa Tahu Erti Cinta ? Aku Tidak.."

luZ a.k.a peRmataPuTiH on March 14, 2010 at 9:49 PM said...

jiwang abis...huhu

aneszailani on March 15, 2010 at 3:08 AM said...

@luz : jiwang ke?? mana ada..ni ambek apa yg kuiz tu ckp je..hoho~

kodok hijau the ghost writer on March 15, 2010 at 10:37 AM said...

payah org bercinta ni.... kentut pon wangi hahahah

miza_hana on March 16, 2010 at 8:13 AM said...

hahaha..
anes, kau nape.
pelik.
;p

aneszailani on March 18, 2010 at 7:12 PM said...

@kodok : mana ada becinte..adehh

@miza : aku sedang miong..haha

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal