12 March 2010

Cinta Itu Buta??

Dibebel oleh aneszailani pada 2:07 AM
www.tips-fb.com
Tajuk langsung takde kaitan dengan entri..saje miang..kepala pula miong..haha

Malas cakap banyak..
Memang takde masa nak bebel banyak² pon..tsk..T_T
Sila tengok sini dan sila sayangi wanita

Entri sebelom ni yang aku merepek panjang² tu laen kali aku sambung yek..belom ada kesempatan lagi nak bebel² pasal kesengsaraan yang PSM kurniakan..


notakecik:
Cinta yang buta atau hati aku yang dah buta pada cinta² thingy neh??

6 Yang Memberontak on "Cinta Itu Buta??"

TeRRoRRiZZ on March 12, 2010 at 12:38 PM said...

tetibe sayu lak ati aku..........
heheheh.............

aneszailani on March 12, 2010 at 12:59 PM said...

@tero : huuu~ aku pon sedang sayu2 jugakkk..T_T

para on March 13, 2010 at 12:19 AM said...

orang buta boleh bercinta...inikan pulak yg celik..err ada kena mengena ke dgn n3 di atas..hehe sowi mencelah..salam..

aneszailani on March 13, 2010 at 12:47 AM said...

@para : salam..hehe..xpe..dialu2 kan..

khai on March 13, 2010 at 12:48 AM said...

huhu wanita mmg harus disayangi~
ahakz

aneszailani on March 13, 2010 at 12:54 AM said...

@khai..betul betul betul!! huhu~

Related Posts with Thumbnails
 

☆Moment of Life☆ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal